اگه بتا 300 باش میشه حدس زد بچه چیه؟ کسی میدونه

۱۲ پاسخ

🫤🫤🫤🫤

بتا عدد هورمون بدنه ربطی ب جنسیت ندارد در ضمن نوع ویار و تهوع هم ربطی ندارد من خودم برعکس هر چی قاعده جنسیت میگن رو دیدم

عزیزم اصلا ربطی ندارد....عدد بتا عدد هورمون بارداری رو توی خون نشون میده
مث اینکه بگی شبه ولی خورشید توی آسمون باشه!!! همینقدر ربطی نداره

خانما اگه بتا ۳۰۰ باشه یعنی چند هفته هستید؟؟؟؟

من ۳۰۰بود بعد پسر شد

ربطی ب بتا نداره😅🤦🏻‍♀️

نه نمیشه که

ن اگ تهوع نداری و همش پرخوری میکنی پسره

ن والا

ن عزیزم تازه با ضربان قلب هم نمیشه فهمید جنسیت چیه😅

ن ربط نداره

😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۴ ماهگی
مامان نور✨ مامان نور✨ هفته چهاردهم بارداری
مامان فرنیا مامان فرنیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه من💙 مامان معجزه من💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلبر مامان دلبر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐥 مامان جوجه رنگی🐥 هفته چهاردهم بارداری