۶ پاسخ

من ۷ ماهگی سخت گذشت برام و البته با درد ۸ زود تموم شد احساس میکنم ۹ هم زود تموم میشه

دقیقا حرف دلمو زدی🥺منم اینجوریم‌عجول بودم افتضاح سر این بچه کلی انتظار کشیدم

اره عزیزم هر هفته اندازه ی 7ماه زمان میبره

ووووای دقیقا مثل من انگار روزا مونده همینجوری تکون نمیخوره این ۸ماهگی خیلییییی بدههه

واییی دقیقا منم. الان باز میگم ماه های قبل خیلی زود رفت چرا هشت و نه تموم نمیشه🥺😂 فقط میخابم که زود بگزره ولی بازم دیر میگزره🥺

هفته‌های آخر انگار زمان داره کش میاد

سوال های مرتبط