بعد سرکلاژ چیکارا کردین که زایمان زودرس نگیرین و زخمش زودتر خوب بشه

۲ پاسخ

استراحت فقط برای سرویس بلند میشدم همین

منم تا اخر استراحت بودم،الانم همینطور از ۱۳هفته درازکشم و خیلی کمک بلند میشم.برای سرویس و حمام و گاهی یه کار کوچیک واسه دخترم انجام بدم لباسی بپوشونم یا موهاشو ببندم ،این چیزا.هرچی بیشتر استراحت کنی بهتره.ولی اگه استراحتی شدی دکتر باید امپول ضد انعقاد خون بده ک خون لخته نشه از بی تحرکی

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سارو مامان سارو هفته سی‌ودوم بارداری