استراحت فقط برای سرویس بلند میشدم همین
منم تا اخر استراحت بودم،الانم همینطور از ۱۳هفته درازکشم و خیلی کمک بلند میشم.برای سرویس و حمام و گاهی یه کار کوچیک واسه دخترم انجام بدم لباسی بپوشونم یا موهاشو ببندم ،این چیزا.هرچی بیشتر استراحت کنی بهتره.ولی اگه استراحتی شدی دکتر باید امپول ضد انعقاد خون بده ک خون لخته نشه از بی تحرکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.