۲ پاسخ

نزنی بهتره
بوتاکس همون سمی هس که تو عسله و میگن عسل تا یک سال ندین بچه

منم لایک کن جوابارو ببینم سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان گل پسرمامان💙 مامان گل پسرمامان💙 ۱۱ ماهگی