کپشنشو بزار لطفا
صفحه مادرش داخل گهواره هست ؟؟؟؟؟
وااااای خدا .اشکام بند نمیاد..فقط امیدوارم خدا زود جاشو واسش سبز کنه همین.عماد از دستش رفت از دلشم بره.خیلی سخته
وای قلبم نباید الان این کپشن رو میخوندم😥خدا به مادرش صبر بده حداقل😭
وااایییی 😭😭😭
من با هر پست و استوریشون گریه میکردم و از خدا شفاش رو میخواستم. خدا ب خانواده اش صبر بده. حیف اون همه زیبایی این بچه برای این دنیا زیاد بود😢😢
خدا به دل مادرش صبر بده😭
😭😭🖤🥀
تو رو خدااااا نذاربد همینجوری حال روحیمون داغون با این شرایط سخت زندگی جلوی اشکام نمیتونم بگیرم یه لحظه قلبم میخواست وایسه کل بدنم داغ شد دستام میلرزه نمیتونم تایپ کنم بمیرم برای دل مامانش ای خدااااا هیچ مامان و بابایی رو با بچش امتحان نکن 😭😭😭😭😭😭
الهی بگردم
خدا به کسی نشون نده😭😭😭😭
چجوری میری اینستا عزیزم
کاش مامانش بیاد گهواره هم پست بزاره🥲
🤯😳🥺😭فوت کردهههههه من منتظر خبر سلامتیش بودم ای خدااا
واییی نگو مامان عماد گهواره اونکه خونش عفونی شده بود نگو که دیگه نیستش😭😭کلی دنبالش گشتم دیگه تاپیکاشو ندیدم
اخ 💔
عزیزم اینستات وصله
دلیلش چ بود خدا صبرش بده
بمیرم براش😔🥀
عزیزم خدا به دلش صبر بده واقعا فکرشم ادمو دیونه میکنه😔🥺
آخ آخ .بچه طفل معصوم اومد این دنیا اذیت بشه و بره. خدا صبر بده به خانواده اش.
چرا خدا دعای حداقل ی نفر از کسایی رو که دعا کردیم رو نشنید😔😔😔
خدا صبر بده فائزه جان رو🖤💔چیز دیگه نذاشتع؟؟
چی شده این کوچولو؟
خدا به دلش صبر بده 🥺🥲
نه
من کلا چون هیچ بلاگری دنبال نمیکردم،توی اکسپلوررم هم چیزی ازشون نمیومد😅😅
عزیزززززم خدا به دل مادرش صبر بده 😭😭😔😔😔😔
آخ آره مگه میشه از یادمون بره اینیستا ندارم فاعزه هم اینجا نمیاد تسلیت بگیم 😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.