سیب زمینی اب پز
سیب رنده کن بذار قهوه ای شه بده بهش
موز البته اگمث نورا نیست نورا موز میخوره ملینه براش!
کته با ماست وشوید
دخترم من فقط با کپسول یوموگی خوب میشه
کدی لاکت زینگ من دادم ی روزه خوب شد
اگه خونگی منظورته ماش پلو عالیه موز هم خوبه ولی اگه دارو میگی ساشه های کیدی لاکت خوبه دکترا معمولا میدن برای اسهال
اولا که ببرش دکتر
اگرم شرایطشو نداری پدیلاکت،زینک گلوکونات و پلانتاژل بده بهش
کپسول یوموگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.