۳ پاسخ

من که میخورم، بدنم سرده، یکم گرمی خوبه برام

ممکنه هروز بعد ناهار ده عدد فلفل سیاه درسته هم خودم هم شوهرم خوردیم
صبح ها هم سیاه دانه با عسل
شبها هم چرب کردن ناف با روغن نارگیل

اصلا فلفل برای باردار شدن خوب نیست. شاید فکر کنید چون گرمیه بخورید. ولی نه جزو بدترین چیزهاس برای بارداری. فشار خون میاره و ضد انعقاد هست. و لقاح جزو موارد انعقادی هست.

سوال های مرتبط

مامان ایلین🩷 مامان ایلین🩷 قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده هفته سی‌وسوم بارداری