سلام مامانا واکسن یک سالگی تب داره

۶ پاسخ

ممنونم عزیزای دلم

ن اصلا

نه اصلا هیچ علائمی نداره

دختر من خییییلی اذیت شد

ن اصلا خیلی واکسن سبکی هس

نه اصلااا

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان سبحان و شاهان مامان سبحان و شاهان ۴ ماهگی