واکسن پنوموکوک یک سالگی تب داره

۱۸ پاسخ

من دیروز زدم تب نداشت اذیتم نکرد دستو پاشو تکون میده واکسن سبکی بود

دوستان این تاپیک برای 7 ماه پیشه 😐😐😐💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢

خیلی سبکه

ن عزیزم

نه برا من نداشت

نه.

عزیزم بوشهر اوضاع جنگ چطوره،ما اومدیم شهرستان همش تو فکر خونمونم🥲

نه خیلی سبکه

نه پسر من ک واسه همه واکسناش تب شدید میکرد واسه یکسالگی تب نکرد

نه سبکه

ن اصلا

واکسن عالیه ولی بعد سه روز علاعم داره مثلا سرما خردگی خفیف یا دودون شدن یا معدشو بهم میریزه گلم

ن گلم تب نداره راحت هم تکون میخورن ولی خب دکتر بهم گفت علائم هاش ی هفته تا 10 روز بعدش معلوم میشه ولی خب همه بچه ها مثل هم نیستن

بستگی به بدن بچه داره آیرا من اصلا تب نکرد

اصلا اذیت نکرد

واسه نویانم تب نداشت خداروشکر

منم چند ساعت پیش زدم نه فکر نکنم تب داشته باشه

پنوموکوک توی پا میزنن اره تب داره اونی تو دست میزنن نداره

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی