واکسن یک سالگی تب داره؟

۱۴ پاسخ

من توی گهواره پرسیدم گفتن خیلی واکسن راحتیه و مراقبت نداره
اما برای پسر من برعکس شد تب کرد دو روز اعتصاب شیر کرد شب هم نخوابید از تب شدید
انشالله برای بچه ی شما سبک باشه

پسر من نداشت اکثرا ندارن

خیلی راحت بود انگارنه انگارواکسن زده نه تب نه درد نه بیقراری البته بدن بابدن فرق داره

برا پسرم نه تب نه کمپرس سردوگرم
خود بهداشت هم گفت راحت ترین واکسن همین ۱سالگیه واقعا راحت بود

واسه علی خیلی راحت بود استامینوفن هم ندادم

من امروز زدم خداروشکر تب یا اذیتی تا الان نداشته

نه اصلا خیلی سبکه

برا بچه ی من نداشت

من واکسن پسرمو زدم حتی یادم رفت استا بدم😂😂😂تب نکرد دردم اصلا نداش

دخترم تب نکرد ولی دو سه هفته غذا نمیخورد هرچی درست میکردم فقط شیر میخورد

ن راحته

ن اصلا اسون ترین واکسنه

نه اصلا

برا پسر من داشت

سوال های مرتبط