رایگان
انگار ۶۰۰و خورده ای با بیمه
برا من ازاد ۲۵۰۰اینا
۵۰۰ شد با بیمه
البته ادرار هم دکتر نوشته بود
قند سرمرحله ۴۰۰شد
واس من دو مرحله بودد
ادار و چیزای دیگمم بود
۳۲۰۰ شد
رایگان
رفتم شوشتری شد ۴۰۰
البته چند تا آزمایش دیگه هم بود
۴۰۰ تومن
بهداشت رفتم رایگان😄
بهداشت بری رایگان هست
۴ مرحله ای ۵۰۰ البته بیمارستان دولتی
من۱۲۸۰
ازمایشگاه بهداشت محله رایگان!
با بیمه ۱۲۰تومن
تامین و تکمیلی دادن من ۱۳۱ پرداخت کردم آزادش اونجایی ک رفتم ی تومن بود
فروردین ماه رفتم ۱۹۰۰ با بیمه ۶۰۰ تومن
چهار مرحله ای بود برا من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.