روبیکاداری
من بیمه تامین اجتماعی دارم رفتم بیمارستان ۱۷شهریور رایگان خیلی هم خوب بود ازمایشگاه تمیز وجواب هم دوروز اماده شد
من رایگان بود با تامین تکمیلی
اگه بیمه تامین اجتماعی داری برو بهداشت برات بنویسع میفرستت بیمارستان ۱۷ شهریور و برات رایگان می افته
من تامین ندارم بیمه ام یک چیز دیگه است قرار این هفته برم ازمایشگاه مساح بدم تا ببینم چقدر میشه
ولی خیلی از ازمایشش بدم میاد دوست ندارم بدم سر دخترم تجربه خوبی نداشتم
من سه شنبه دوم دادم با تامین شد ۱ تومن
من آزمایشگاه خصوصی دادم با بیمه حتی 400 هم نشد
هم خون چند مرحله ای هم ادرار بود
قیمت ازاد 1300
رایگان بود برا من
۱۲۰۰قندناشتا3مرحله ای با ادرار
منو بهداشت فرستاد درمانگاه مرکزی ۶۹تومن شد
من از طرف بهداشت رفتم ی از مایشگاه رایگان شد برام
برید بهداشت میفرستتنون آزمایشگاه مرکز بهداشت رایگانه
۳۰۰ فقط قند بود
دیگه چیزی نداشتم
ششصد و خرده ای بود که برا من با بیمه تکمیلی حساب شد
منم دارم تو این هفته ها موندم چقد میشه
من بابیمه ایرانیان ناشتاودو ساعته دادم ۱۸۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.