مامانای که تازه ازمایش قند چند مرحله دادین هزینش چقدر بود؟

۷ پاسخ

با آزمایش خون و تیروئید و ادرار شده ۷۴۰

من آزاد دادم نزدیک ۱۳۰۰

من یکونیم شد سه مرحله بود

۱۶۰۰ شد

من با تیروئید دادم 750

من رفتم تأمین اجتماعی رایگان انجام دادم

من دومرحله ای ناشتا و دوساعت بعد صبحانه دادم ۲۵۰

سوال های مرتبط

مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری