۱۶ پاسخ

اجباری نیست عزیزم امسال میتونی کلاسی باشگاهی چیزی بفرستی مهد قرانم خوبه بیشتریشم انلاین بنظر من اگ جنگم نباشه یخاطر ویروس و الودگی کمیود انرژی نصف سال انلاین

من نمیفرستم سال بعد انشاءالله

پیش دو اجباری میخوای نمی‌خوای نداره بااااید برن
میتونی یک سال دیرتر بفرستی ولی بازم باید پیش دو رو بخونه سال بعد نمیشه بدون پیش بره مدرسه

آره ولی سال دیگه هم میفرستم مهد نمی‌برم مدرسه امسال هر دوتارو میبرم مهد

والا موندم بفرستم یانه
از طرفی میگن اجباریه
از طرفی انلاین باشه فایدش چیه من ذوق کلاس رفتنشو داشتم خودمم مربی پیش بودم قبلا تو خونه میتونم کلی تمرین کنم باهاش اما محیط کلاس ی چیز دیگس

من پیش ۱ فرستادم
پیش دو هم میفرستم بله عزیزم

منم دودلم

منم دودلم بفرستم یانه بخاطر شرایط اگه آنلاین بشه خونه خودمون کار میکنیم باهاشون

شاید سال بعد بفرستمش یا اگع امسال بره پیش ۲ همون مهد بره چون واقعا کوچولوئن برای محیط مدرسه

معلوم نیست امسال دخترم پیش۱ میرفت والکی فقط شهریه دارم میدم یاآلودگی یااغتشاشات بودالانم۳ماه جنگ .دوتادفترپرکردیم توخونه مجازی خوب اگه همینجوری باشه خودم باهاش کارمیکنم.

والا گفتم برم بپرسم ببینم شهریه چقد میبرن اگه آنلاین باشه که اصلا بکار نمیخوره بفرستیم

آره عزیزم میفرستم

یه سوال امسال بفرستین مهد یعنی سال بعدش باید برن کلاس اول.چون من سال دیگه میخوام بفرستم مهد

اگه امسال نره پیش
سال بعد مستقیم باید بره اول

بخشنامه هست

اره میفرستم پسر من نیمه اول مدیر مدرسه گفت اتفاقا بزار زودتر بیاد انشاالله دیپلم و سربازی اش باهم نیفتن. به همشون برسه.

اااییی گفتی منم همش تو این وضعیت گیر کردم نمیدونم چی کار کنم استرس گرفتم من یه مشکل دیگه ام اینکه اصلا پیش دبستانی نزدیک نیس همشمونم خصوصی

سوال های مرتبط