لیدوکائین زدم به دوتاپاش و بعد واکسن به جای آمپول پاراکید زدم و تب کرد همونجا پاراکید دادم وقتی رسیدم خونه قنداق کردم و هرموقع تب میکرد پاراکید میدادم اول شیر نخورد اصلا بعدازظهر شیر میخورد میخوابید و کمپرس سرد گذاشتم
برای دخترم که خیلی سبک بود استا سر ساعت میدادم ۲۴ ساعت حوله سرد ۲۴ ساعت حوله گرم بعدشم بردم حموم اب ولرم ریختم رو پاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.