۲ پاسخ

لیدوکائین زدم به دوتاپاش و بعد واکسن به جای آمپول پاراکید زدم و تب کرد همونجا پاراکید دادم وقتی رسیدم خونه قنداق کردم و هرموقع تب میکرد پاراکید میدادم اول شیر نخورد اصلا بعدازظهر شیر می‌خورد می‌خوابید و کمپرس سرد گذاشتم

برای دخترم که خیلی سبک بود استا سر ساعت میدادم ۲۴ ساعت حوله سرد ۲۴ ساعت حوله گرم بعدشم بردم حموم اب ولرم ریختم رو پاش

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان مرد کوچک👼✨ مامان مرد کوچک👼✨ ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی