۴ پاسخ

قبل رفتن به بهداشت پاراکید دادم
تبشو هر ده دقیقه چک میکردم با دماسنج
اگه بالا میرفت دستمال خیس میزاشتم سرش و پاشویه میکردم
پاشو همین که امدی خونه قنداق کن تکون نده
همون سختیش روز اولشه فرداش خیلی بهتر میشه
پای چپش باد میکنه دستمال بزار فریزر بزار پاش یا با کیسه اب بزار
شب رو هم گوشی زنگ گذاشتم هر یه ساعت چک کردم

بعداز واکسن تا میاری خونه سریع پاهاشو ببند نزار اصلا تکون بده برای عوض کردن پوشاک هم بزار یکی کمکت کنه که پاهاش زیاد تکون نخوره کلا پاهاش بسته باشه بعد روز اول هم کاملا کمپرس سرد بزار روز دوم کیسه آب گرم بزار هر 4ساعت یاهر6ساعت بهش استامینوفن بده من این کارو کردم بچم اصلا گریه نکرد حتی درد هم نداشت البته اینا فقط یه سری کمکه بدن بچه ها باهم متفاوته

فقط قبل از واکسن حتما شیرش بده سیرش گناه داره که بچه ات وقتی واکسنشو براش بزنه حداقل سیر باشه و بخابه

عزیزم شب قبلش من ساعت ۱۲ استامینوفن دادم دوبرابر وزنش،دادم
بعدش روز اول هز ۴ساعت استامینوفن دادم
حوله فقط گرم گذاشتم براش
هی تبشو چک میکردم کم وزیاد می‌شد
خداروشکر شب اول تب نکرد خیلی
فرداش هر ۶ساعت تب بر دادم تا عصری دادم چون بچم دیگه تب نکرد ولی حوله گرم گذاشتم براش خداروشکر خوب شد انشالله نی نی توهم هیچیش نمیشه نگران نباش چیز خاصی نیست

سوال های مرتبط