۵ پاسخ

منم فردا میبرم واکسن دو ماهگی بزنم، میگن قطره استامینوفن ۱۰ دقیقه بعد تزریق بده بهش

عکس اتلیه ایی درست میکنم هر تم و مدلی که بخواین😁
ماهگرد
خانوادگی
تولد
و.....
آیدی روبیکا (Argash2026@)

تا ۳۸.۵ اوکیه بالاتر باید ببری بیمارستان..به ۳۸ رسید پاشویه اینا کن

من امروز زدم یه کوچولو تب میکنه دوباره کم میشه..کلا احتمال اینکه تب کنه کمه..نگران نباش..استامینوفن هم بدی دیگه کلا بچه فس میشه همش میخوابه...

روز اول هر ۴ساعت پاراکید بده
اگه تب کرد پاشورش کن

سوال های مرتبط