خانوما از تجربیات ختنه نوزادتون بگید

۱ پاسخ

سلام عزیزم من دوماهش که شد ختنه کردم به روش سنتی روز اول درد داشت فرداش اوکی شد بعد از پنج روز روزی ۲ بار گذاشتمش توی آب جوشیده ولرم تا زخمش بیفته و افتاد سر یه هفته خوبه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان مرد کوچک👼✨ مامان مرد کوچک👼✨ ۶ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۵ ماهگی
مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۱ ماهگی
پناه آسمونیم💔 پناه آسمونیم💔 قصد بارداری