خیلی تجربه خوبی بود برام با اینکه جنگ بود و دوباز صدای اژیر اومد ولی دلم برای اونروزخیلی تنگ شده
من فقط سوندم درد داشت
امپول بی حسیش واسم درد داشت اما در کل بعنوان کسی که از دکتر میترسم و تحمل دردم بسیار کمه تجربه خوبی بود ترسناک نبود
تاریخت واسه چندمه؟
تجربه خوبیه
فقط بعدش یه چند ساعتی درد داری تا بی حسی بره ولی بعدش میتونی مرتب شیاف بزنی و درد رو کنترل کنی
من چه اب خوردم چه سزارین دوم کردم تازه حس میکنم راحت تر از اب خوردن بود
خیلی تجربه بدی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.