از تجربیات سزارین بگید ک هیچی نمیدونم

۶ پاسخ

خیلی تجربه خوبی بود برام با اینکه جنگ بود و دوباز صدای اژیر اومد ولی دلم برای اونروز‌خیلی تنگ شده

من فقط سوندم درد داشت

امپول بی حسیش واسم درد داشت اما در کل بعنوان کسی که از دکتر میترسم و تحمل دردم بسیار کمه تجربه خوبی بود ترسناک نبود

تاریخت واسه چندمه؟

تجربه خوبیه
فقط بعدش یه چند ساعتی درد داری تا بی حسی بره ولی بعدش میتونی مرتب شیاف بزنی و درد رو کنترل کنی

من چه اب خوردم چه سزارین دوم کردم تازه حس میکنم راحت تر از اب خوردن بود

خیلی تجربه بدی داشتم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان دوست ایلیا مامان دوست ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۱ ماهگی