۶ پاسخ

علت رو برات چی نوشته عزیزم؟

شونه ببر من خونه آرایش کردم رفتم بعد عمل اصلا نه حال داری نه میتونی بشینی یا زیاد وایسی بجای شورت یبار‌‌‌ حتما شورت نخی بزرگ ببر نوار بهداشتی بزرگ ببر نی ببر برای وقتی که مایعات میخوری چون نمیتونی بشینی

منم گرفتم برا۳۷ هفته وسه روزختم بارداری

شونه وسایل ارایشی ساک لباست برا مرخص شدن نسکافه ببر شورت یه بار مصرف ببر پد بهداشتی بزرگ دمپایی هم ببر

۳۷ هفته و نزدیک زایمان بودن چه حسی داره؟😅😅

به سلامتی انشالله کی بشه منم زایمان کنم راحت بشم🥲

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی