بلاخره منم نامه سزارین گرفتم ۲۲ آذر عمل دارم

۳ پاسخ

عزیزم برنامه آبان ت ت ر وداری
کدمنوبزن42VMT
به ازای۳ تا دعوت۳۳۴تومن میده

مبارکه

بسلامتی
چقد گرفت دکترت ازت خودش میاد سزارینت میکنه دیگه درسته

سوال های مرتبط