بلاخره برگه نامه سزارین گرفتم 😍😍

۸ پاسخ

عزیزم درخواست میدی❤️

خوشبحالتتتتت

بسلامتی

من با دکترم چیکار کنم که نامه بده؟😐😐 پول که میگیره من با پولش مشکل ندارم
مشکلم اینه واسه سزارین هم میگه باید تا۴۰ بمونی 😐انقباض داشتم بهم قرص داد که نداشته باشم

برا منم شنبه نامه داده 11/11 میشه دیگه

وای ج خبو ب چ علت سزت میکنه

عزیزم چجوری؟

بسلامتیی
چندهفته بت داد

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۶ ماهگی