۵ پاسخ

من تا الان نذاشتم مامانم اجازه نمیده میشه تو این سن بزارم؟

قنداق سویسی بزار روی کریر

زير تشك كرير بالشت بزار بزار سطح صاف بشه بعد بچتو بزار چون هنوز بچت كوچيكه اسيب ميبينه من از اول همين كارو كردم

عزیزم کریرا اکثرا شیبشون زیاده کمر بچه اذیت نمیشه ؟؟ چرا نمیزاریش تو گهواره

نه.

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی