۴ پاسخ

شاید یه چیزی میخوری بهش نمیسازه

زیاد زیر سینه ت نمیمونه ؟

فشارسینه ت زیاده باعث رفلاکس میشه یاکه بهش حساسیت داره

احتمالا یچیزی میخوری که حساسیت داره و بهش نمیسازه

سوال های مرتبط