۱ پاسخ

منم اینجوری بودم. تو بیداری رفلاکس میکرد تو خواب نه
دکتر گفت بخاطر ورجه وورجه کردنع

سوال های مرتبط

مامان آقا حامی 🩵 . مامان آقا حامی 🩵 . ۵ ماهگی