با گفتن فقط برای خودت دردسر میاری همین
اقوامم نمیگم فعلا تا منو ببینن
نگو خواهر تا زاییدی نگو والا برگردم عقب قایم میشم خودم نشون نمیدم نمیزارم بفهمن
از بس گووووه خوری میکنن
دم. ب دیقه فلانی فلان حرکت کرد بچش فلان شد
خب گااااو این گوهو نباید پبش باردار بخوری دگ
تازه 😁دوقلوییم نگفتم البته تااخر نمیگم
من که از اولش که آزمایش بتا دادم مثبت بود همسرم به هردو خانواده گفت اینجوری هم توقعات ازت کمتر هم بیشتر همراهتن هوات دارن
۱۲ هفته ب خانواده گفتم یواش یواش بقیه ام فهمیدن
بعد از سونوی انتی
ما هنوز به فاميلا نگفتيم ،فقط خانوادهامون ميدونن
ماه هفت اونم چون تو مهمونی میدیدن
به درجه یکا زودتر بگو ۲/۵-۳ ماه به بقیه هم تا بفهمن میشه ۴ ماهت
میخواستم تا تشکیل قلب به هیشکی نگم ولی حالم یهو بد شد مجبور شدم به پدر مادر خودم و شوهرم بگم البته مامانم خودش فهمیده بود
به بقیه هم یه چند وقتی بعدها تشکیل قلب گفتیم
چهار ماهگی
والا واسه منو الانم خیلیا نمیدونن🤣
بعداز تشکیل قلب به مادرشوهر
ولی همین هفته به جاری ها و زنداداشام گفتم
مامان خودم وقتی ج.ن.گ شد چون باید میرفتم اونجا
خانواده همسرم تازه میخوایم بگیم
اقوام و فامیل هم نمیگم وقتی به دنیا اومدن خبردارمیشن
چهار هفته😂😂😂
میدونم کار درستی نیست خطرش زیاده ولی خیلی ذوق داشتم گفتم به همه
من ک هنوز جز خانواده خودم به کسی نگفتم
اولش به مامانم اینا گفتم. بعد از ان تی به خانواده شوهرم. بعد از آنومالی به فامیلا
بعد آنتی
من ماه سومم که تموم شد
۲۰ هفته به بعد
همین که فهمیدم
ماه سوم سونو سلامت
خانوما ،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
بعد انتی
6هفته تشکیل قلب
بعد انتی
بد سونو قلب
همین که فهمیدم ب دختر خاله م گفتم اونم ب همه گفت🤭😂 تقریبا همه فهمیدن
تشکیل قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.