خانما درد پریودی دارم اصلا احساس خوبی ندارم😮‍💨😮‍💨😮‍💨

۲ پاسخ

طبیعی هست منم درد پریودی دارم

رفتم دکتر گفت طبیعی هست

خوب برو دکتر

سوال های مرتبط