۵ پاسخ

منم ۲۴ هفته بودم همش پایین بود خودشو سفت میکرد اذیت میشدم بعده یه مدت خودش امد بالا
اگه تو انومالی و ان تی نگفتن جفتت پایینه یا بچه پایینه عب نداره نگران نباش

حواست باشه منم همچین حسی داشتم ب دکتر گفتم سونو واژینال کرد سرویکسم پایین بود

من تقریبا یک هفته پیش بود سونو واژینال دادم خوب بود

منم اینطورم چند روزه حس میکنم بچه الان میاد بیرون خیلی تو فشاره مثانم طبیعیه ولی

چیزی نیس...کم کم میره بالا دیگه از ۲۸ هفته منم همینجور بودم

سوال های مرتبط