اره بابا همه مثل همیم همه چی گرون شده وهمه اسی از زندگی کردن اما چه میشه کرد باید تحمل کنیم خدا بزرگه
چرا نشده باشه؟؟ ما کجا زندگی میکنیم؟ هممون زیر بار فشار اقتصادی داریم له میشیم... فقط قشر مرفه هستن که توان مالی خوبی دارن ما ها تو رده های متوسط،ضعیف،زیرخط فقریم...
اما جدا از همه اینا میگه شاعر: هر آنکس که دندان دهد نان دهد
پس خداروشکر .. شکر که سالمیم با کمو زیادش سر میکنیم🙂
آره گلم
زندگی سخته
🥲
دقیقا منم خداشاهده از خیای چیزا بذای خودم گم گزاشتم همش ب خاطر بچم میگم اشکال نداره خونواده شوهرم کمک نمیکنن دعواکردیم باهاسون قهریم
همسرت چکارس عزیزم
ماهم همینجوری هستیم بخدا
خیلی خیلی بدتر🥲
هممون اینجورین اصلا یادم نمیاد چیزی برای خودم خریده باشم همش واسه بچم و بزور 🥲
همه مون از هم بد تریم شکم بچه هامون بتونیم سیر کنیم هنر کردیم منم افسرده شدم
آره همین الان پول نداشتم شیر بخرم برای بچم
من که اصلا لباس وسیله واسه خودم نمیگیرم خیلی صرفه جویم میکنم باز نه میتونم مرغ بخرم نه برنج نه روغن نه مایهتاج فقط میرسم شیرخشک و قطره واسه پسرم بخرم و یه غذای خیلی ساده
مستاجریم با یارانه وکالابرگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.