آره...دلیلش جغرافیاس :)
پول تراپی
من همبشه بغضبم همیشه جنگ عصابم همیشه استرس دارم فشار زندگیم بدهکاری نداری همه طرف بهم فشار میاد
وای دقیقا مخصوصا اگه یکی که وضعیت زنذگیش خوب باشه ببینم بدتر میشه حالم بقران از رو حسودی نیست فقط دلم میگیره چرا خدا به ما نمیده چرا باید ت فقر باشیم
میدونی چرا
چون بدبختیم بی پولیم
همش باید در حسرت بگذرونیم
حسرت مسافرت خوب تفریح خوب لباس خوب
خودمون شوهرامون مث سگ میدوییم اما اخرم هشتمون گرو نهمونه فقط با سیلی صورتمونو سرخ نگه میداریم
افسردگی گرفتی عزیزم تو این شرایط کشور هم طبیعیه
اره من ظهری همچین بودم دلم میخواست فقط،زار بزنم
آره منم خیلی اینجوری میشم 🥲
دقیقا...جبرجغرافیا،همین چنددقیقه قبل بهش فکرمیکردم تاپیکمو ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.