من با همون اس خوب بود چند روز تمام خیلی استفراغ میکنه قبلا ایقد بالا نمیاورد
من اس امپرازول میدادم خوب نبود پپسومید فاموتیدین میدم عالیه ولی میگن زیادیش عوارض داره دوماهع بود شبی نیم سی سی میدادم الان یکبار صبح یک بار شب یک سی سی میدم
تاکی باید بدیم این داروهای لعنتی رفکلاس؟
نکسیوم از همشون بهتره درمان نمیکنه اما کنترل بهتر میکنه
علائمش چیه؟
من کیدیزول میدم یک ماهه، جواب داده
من اس امپرازول میدادم خیلی تاثیر نداشت دیروز بردمش دکتر نکسیوم نوشته فعلا از امروز شروع کردم ببینم جواب میده یانع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.