۶ پاسخ

امپرازول میدم خوب ک نمیشه ولی نمیدم خیلی بدتر میشه

رفلاکس پنهان
کیدیزول میدم اوایل مثل معجزه عمل کرد الان شده انگاری هیچی نمیخوره دارو

شاهان رفلاکس پنهان داره اس امپرازول میخوره

من شربت امپرازول ساختنی میدم دکترش واسم تجویز کرد هر وقت میدم تا یک ماه دیگه اصلا رفلاکس و استفراغ نداره

من برا رفلاکسش بعد شیر یه ۵ دقیقه ایستاده روسینم نگهش میدارم بعد آروغش زود نخوابونش .موقع خواب هم سرش رو شیب دار بزار زیر سرش بالش بزار

رفلاکس نی نی از چند روزگی شروع شد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی