۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم
باید خودتو تقویت کنی
دکتر قرص تقویتی نداده بهت؟؟

آبگوشت بخور
حریره بادوم هر روز صبح بخور هم مقویه هم شیرتو قوی میکنه
کاچی مقوی بخور
غذاهای پروتئینی
آجیل

منم نصف شدم همشم گرسنمه

آفرین دقیقاً منم همینطور

آره تنها حسی که همش دارم گشنگی😐

من دیروز فشارم 6شده بود بعد هم پوست استخوون شدم

افرین منم خیلی ضعف دارم
میترسم وقتی ضعف دارم میخورم لاغر نشم 🥺

سوال های مرتبط