منفیه؟خاطرجمع؟یکی دیگه نزارم؟

تصویر
۶ پاسخ

منفیه بله

عزیزم اون تاریخ سقطتت ک مبگی 2 اردیبهشت بوده یعنی اون روز رو باید مثلا پربود حساب کنی و اگه سیکلت سی روزه بوده باید منتظر باشی 2 خرداد پریود بشی

مامانای باردار و اقدامی های عزیز ما گروه داریم روبیکا ب آیدی زیر پیام بدین تا عضو شید ☺️

@Mnguiko

اگه تاخیر دارید یک هفته بعد از اینکه از موعد ماهانه تون گذشت آزمایش بتا بدید

چند روز تاخیر داشتین

چند روز تاخیری علایم چی داری؟

سوال های مرتبط

نی نی نی نی قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وسوم بارداری
نیلوفر نیلوفر قصد بارداری
arezo arezo قصد بارداری
نوری نوری قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری
Sanay Sanay قصد بارداری
بهاره بهاره قصد بارداری
جوجومامانی👶 جوجومامانی👶 قصد بارداری