منفیه بله
عزیزم اون تاریخ سقطتت ک مبگی 2 اردیبهشت بوده یعنی اون روز رو باید مثلا پربود حساب کنی و اگه سیکلت سی روزه بوده باید منتظر باشی 2 خرداد پریود بشی
مامانای باردار و اقدامی های عزیز ما گروه داریم روبیکا ب آیدی زیر پیام بدین تا عضو شید ☺️
@Mnguiko
اگه تاخیر دارید یک هفته بعد از اینکه از موعد ماهانه تون گذشت آزمایش بتا بدید
چند روز تاخیر داشتین
چند روز تاخیری علایم چی داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.