۸ پاسخ

منم روز ۷ آمپول بدون علائم🤧

امکانش هست درد لانه گزینی باشه

اثر آمپول عزیزم

منم این ماهی که امپول گرفت همینجوری بود.
دیگه رابطه نداشته باش تا تکلیفت مشخص بشه

منم روز نهم درد پریودم دارم گاهی زیر شکمم کش میاد تهوع دارم از عوارض امپوله؟ شمام اینجوریین

من هیچ علائمی ندارم فقط دیروز یذره لکه بینی خیلی خیلی کمرنگ امروز۱۲آمپوله خیلی نگرانم انشاءالله شمابارداربشی واقعا انتظارسخته😔🥹

مامانای باردار و اقدامی های عزیز ما گروه داریم روبیکا ب آیدی زیر پیام بدین تا عضو شید ☺️

@Mnguiko

منم خیلی درد دارم روز دهم

سوال های مرتبط