برای زردی بچه هاتون چکار کردین سریع نتیجه گرفتین

۴ پاسخ

هر ۲ ساعت مرتب شیر بخوره
خودت عرق کاسنی بخوری
لباس زیاد تنش ندی و جای گرم هم نزاریش

من شنیدم با کاسنی بشوری تن بچه رو خوب میشه

چندروز پشت سرهم شیر خشت روزی ی لیوان بخور و و دو س قطره هم بریز رو زبون بچت

شیرخشت ترنجبین
تند تند شیر دادم
و یه قرص دکتر داد بهش دادیم کم کم بهتر شد

سوال های مرتبط