۵ پاسخ

نان خوبه

من پری اپتامیل میدم
روزی دو وعده
حالا تموم بشه میخام پرونوترا شروع کنم بدم

گیگوز بده چون شیرینش کمه و احتمال اینکه بچه بعدا شیر خودتو نخوره کمه🤷🏻‍♀️

من چون بچه هام نارس دکترم گف پری نان بدم

من آپتامیل میدم ..بچه اولم کامل شیر خشکی بود فقط آپتامیل دادم حسابی تپل شد

سوال های مرتبط