منم آب میدم از اول اردیبهشت تاحالا ما کاشان زندگی میکنیم و هوا خیلی گرمه و خیلی عرق میکنه و آب از دست میده رنگ ادرار پسر منم خیلی پر رنگه
من روزانه چند نوبت شاید ۶ سی سی تو ساعت های مختلف بهش آب جوشیده سرد شده میدم خیلی نمیشه
و اینکه خیلی حساس نباشید بچه های رفلاکسی از ۴ و نیم ماهگی غذا میخورن و هیچیشونم نمیشه و من خودم میگم آب که ضررش از دارو بیشتر نیست که من الان بچم گلوش چرک کرده و داره چرک خشک کن آموکسی کلاو و سیتریزین میخوره مسلما آب دیگه پیش این دارهای قوی هیچی حساب میشه
مگه ميشه به بچه ٣-٤ ماهه اب داد؟؟؟؟؟؟
من از صب ۳ بار دادم
بابا هوا گرمه تشنهمیشن
بدنشونکماب میشه
ندادی مگتا الان😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.