۲ پاسخ

نان اوپتی پرو اره خوبه

نان اوپتی پرو
دخترم از اول وزنش خوب بود نمیدونم ربطی ب شیر خشک داره الان یا نه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی