چ شیرخشکی وزن دهی داره گیگوز . نان . .‌

تصویر
۱۴ پاسخ

نان میدن

نان و ببلاک

ببلاک میدم پسرم تپلی شده🥹

فقط آپتامیل البته ژن تیک هست

سوپرامیل

ببلاک نان و بیومیل ساده و پلاس و سوپرامیل آپتامیل تروویتال دادم ببلاک و تروویتال عالی بودن سوپرامیل هم خوشمزه اس از نظر وزن دهی نمی‌دونم یک ماهه شروع کردم

فقط سوپرامیل

فقط تروویتال

خواهرشوهر من به بچه ش ببلاک میده ماشاالله تپل

نان
ببلاک

عزیزم سلام خوبی
امروز پست میرسه خونه باش بی زحمت

نان وزن نگرفت دختر من
ببلاک اصلا نخورد
گیگوز وزن دهی خوبی داشت اما با 2 یبوست شدید گرفت
ابتامیل پرونوترا میخوره الان وزنش عادی

عزیزم بجز شیرخشک خواب خوب هم خیلی تو وزن گیری بچه تاثیر داره

بیومیل

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی