چ شیرخشکی وزن دهی خیلی خوبی داره

تصویر
۹ پاسخ

سیمیلاک میگن عالیه من که دادم اصلا وزن نداد

شیرخشک اس ام آ میدم راضیم قبلش ایرانی میدادم بلاخره رو قیمتشم معلومه فرق ایرانی و خارجی

همش ژنتیکه بچس و اون حجمی ک میخوره مگرنه همه شیرا مثل همن

من دو ماه دارم اس ام آ میدم بد نیست

میگن سیمیلاک ... ولی به بچه ای یه چیز میسازه چون بدناشون فرق داره الان بشخص دختر من ببللک میسازه ماهی ۱۳۰۰ اضاف میکنه و شاید بچه ای دیگه این طور نباشه

نان.
ببلاک من میدم خوبه.اپتامیل

ببین کلا مونده به خود بچه چی بهش بسازه
شاید گرون ترین شیر رو بگیری مثلا همین اس ام آ
ولی بهش نسازه
چه شیری میدی؟

از کجا می‌خرید

من ببلاک میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی