لعنت به رفلاکس😢💔من ک دارم آب میشم. پسرم شیر میخواد گریه میکنه ولی همین ک سینمو میگیره میوفته به گریه نمیتونه بخوره جیگرم کباب میشه💔
اسم منم فائزه اس دختر ت راهیمم اسمش پناه چ جالب
دهنشو نگاه کن دورتا دورش برفک نزده باشه بچه هایی که دهنشون برفک داشته باشه نمیتونم شیر بخورن
بنظرم رفلاکسه
سلام کن ب کولیک عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.