۵ پاسخ

لعنت به رفلاکس😢💔من ک دارم آب میشم. پسرم شیر می‌خواد گریه میکنه ولی همین ک سینمو می‌گیره میوفته به گریه نمی‌تونه بخوره جیگرم کباب میشه💔

اسم منم فائزه اس دختر ت راهیمم اسمش پناه چ جالب

دهنشو نگاه کن دورتا دورش برفک نزده باشه بچه هایی که دهنشون برفک داشته باشه نمیتونم شیر بخورن

بنظرم رفلاکسه

سلام کن ب کولیک عزیزم

سوال های مرتبط