۶ پاسخ

میتونی انجام بدی عزیزم فقط حتما بگو به کراتین کارت ک مواد بدون گازوبو برات استفاده کنه وحتما تهویه بزنه وماسک استفاده کن
بعد کراتین هم یه لیوان دوغ بخور

چیزی که از خود ارایشگاه پرسیدم میگفت باید ۴ماهی بگذره بعد انجام بدی بهتره هم تاثیر گذاریش روی مو هم زایمان کردیم بدن ضعیفه

کراتین کار هم گف فقط موقع مواد گذاری بوش براش ضرر داره

هیچ مشکلی نداره آبجی من بچه شیر میده انجام داد

من که انجام دادم🤦‍♀️

وای نکنید
من کردم کچل شدم بخدا
رفتم دکتر گفت بعد زایمان اکثرا ریزش مو پیدا میکنن و کاری مثل کراتین هم تشدیدش کرده
کلی هم هزینه کراتین و از این طرف دارو دادم موهامم ریخت 😔

سوال های مرتبط