۳ پاسخ

یکی از علائم رفلاکس عزیزم

چون شبا خوابه هر چی باشه میخوره تو بیداری فکر کنم طعم شیرو دوست نداره

احتمالا وقتی بیداره مکانی ک شیر میخوره شلوغه،بچه هم کنجکاوی میکنه،اما شب سکوته،حواسش پرت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی