۱ پاسخ

چیزی نیست عزیزم رفلاکسه احتمالا باید ببری دکتر ولی شیرشو کم کم بده به دفعات بیشتر و عاروقشو حتما بگیر جاشو شیبدار کن و بعد از شیر ۱۰دقیقه بغلت نگه دار

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی