۳ پاسخ

دوباره بهش شیر نده چون باز بالا میاره

بغل کن و دوباره آروغ بگیر
احتمالا آروغ بازم داشته
من پسرم گاهی سه تا هم آروغ میزنه
حتما ده دقیقه تا پونزده دقیقا عمود بغل کن

شاید زیاد خورده درست شاید آروغ نزده درسته حسابی، شاید رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی