تاری و بس
من دشتی عمل کردم ناراضیم دوستم شراهی عمل کرده تازه اینقدر هنوز با اون همه ورم شیکه خیلی شیک و طبیعی
خواهر شوهر من از بم رفت پیش دکتر تاری زاهدان عمل کرد الحق عالی شده بینیش با اینکه ورم داره
والا ب دکترای زاهدان نمیشه اعتماد کرد
اگر شرایطش داری تهران برو پیش دکتر ناصر اعلم ملکی بزن گوگل اگر اشتباه نگفته باشم فامیلیش
من پیش دشتی عمل کردم
دکتر دشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.