۹ پاسخ

دانه شنبلیله بزار بجوشه با قندونبات بهش بده بخوره عالیه فقط دعام میکنی. بچه منم اینجوریه بود درکت میکنم چی میگی

چرت و پرت گیاهی کلا نده
قطره اینفاکول فقط براش بگیر آب رو آتیش

فقط و فقط اینفاکول

ببین عزیزم باید مدارا کنی من همه راها رفتم متاسفم

من می‌بردم امیر عسگری عالی بود داروهاش

شربت کامی کالم برای دختر من خیلی موثر بود البته دکتر تجویز کرد

کمی نبات داغ بهش بده

من روغن گل سرخ میزنم .دور نافش رو به مخالف عقربه ساعت آروم آروم مالش بده...ترنجنبین هم مامیدیم

من فلوس دادم

سوال های مرتبط