بعدسرکلاژ تا چه حد درد طبیعیه؟؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

من بعد از عمل تو ریکاوری درد خفیف داشتم به خاطر دارو بی‌هوشی دو ساعت خوابیدم و بیدار که شدم دیگه دردی نداشتم

بعد سرکلاژ اصلا درد حس نمیکنی

عزیزم سرویکس چند بود موقع پایین سرویکس علائمی داشتی ممنون میشم بگی

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان دخترخانومی🐥 مامان دخترخانومی🐥 هفته بیست‌وششم بارداری