بچها سرگیجه تا چه حد طبیعیه؟

۵ پاسخ

عزیزم بهداشت برو صبح ها اصن تشکیل پرونده بده بعدا بچه بدنیا بیاد نری میخورنت که اصن شاید لازم باشه بهت واکسن کزاز بزنن و اینا همه چیو تحت نظر میگیرن اونجا هم بهت میگن که سرگیجه تا چ حد نرماله

سرگیجه خـوب نیست من که یکم داشتم بستری شدم

تو هفته شما یکم طبیعیه از علائماتش هست
ولی اگر مشکل فشار داری برو دکتر

من امروز خیلی سرگیچه داشتم رفتم دکتر فشارم ۶بود سرم زدم

بعدشم همه چی رایگانه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان دخترخانومی🐥 مامان دخترخانومی🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری